Wiele informacji znajdziesz również na naszej stronie internetowej;
Jeśli informacja nie jest dostępna zarówno w regulaminie jak i na stronie Wydziału, to należy zadzwonić do Pracowników Dziekanatu w godzinach jego otwarcia.
Gdzie znajdę informacje na temat obowiązujących mnie terminów?
Terminy są określane Organizacją Roku Akademickiego (specjalne terminy są ustalane dla Studentów semestrów dyplomowych), którą można znaleźć na stronie: https://it.pk.edu.pl/?page=ora
Posiadam wpis na semestr dyplomowy, jednocześnie realizuję przedmioty z poprzedniego roku w ramach długu kredytowego. W jakim terminie powinnam/powinienem uzyskać zaliczenie z powtarzanego przedmiotu?
Na semestrze dyplomowym obowiązuje odrębna organizacja roku akademickiego - również dla przedmiotów powtarzanych. Terminy zaliczeń przedmiotów powtarzanych należy uzgodnić z Prowadzącymi zajęcia.
Jakie warunki muszę spełnić wnioskując o urlop nieuwarunkowany?
Kwestia urlopów szczegółowo opisana jest w § 25 Regulaminu Studiów. Aby uzyskać zgodę na urlop nieuwarunkowany (bez przyczyny) należy zaliczyć pierwszy rok studiów I stopnia lub pierwszy semestr studiów II stopnia, ponadto należy zaliczyć wszystkie dotychczasowe semestry. Urlop taki można uzyskać jeden raz w trakcie trwania studiów, i nie może on trwać dłużej niż dwa semestry.
Powtarzam przedmiot w ramach długu kredytowego. Niestety nie uzyskałam/em ponownie zaliczenia. Czy mogę się starać o trzeci termin?
Zgodnie z § 22 ust. 5 Regulaminu Studiów braki punktowe należy uzupełnić w ciągu roku od uzyskania długu. W związku z tym ponowny trzeci termin w tej sytuacji nie przysługuje.
Co zrobić w przypadku utraty legitymacji? Jaki jest koszt duplikatu legitymacji?
Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji (dostępny na stronie: https://it.pk.edu.pl/?page=dip) należy złożyć do Dziekanatu Wydziału załączając dokument potwierdzający kradzież legitymacji lub ogłoszenie do prasy bądź portali internetowych o jej zgubieniu.
Co się dzieje w przypadku niezaliczenia przedmiotu realizowanego awansem?
Przedmioty niezaliczone skutkują ich powtarzaniem oraz stosowną opłatą za powtarzanie.
Co zrobić w przypadku zmiany danych osobowych/danych kontaktowych/adresu zameldowania lub korespondencyjnego?
Zmiany te powinny zostać zgłoszone niezwłocznie do Dziekanatu Wydziału. W przypadku zmiany nazwiska lub adresu zameldowania należy dołączyć stosowne urzędowe zaświadczenie.
Co zrobić w przypadku powtarzania zajęć z języka obcego lub wychowania fizycznego?
Tuż przed rozpoczęciem semestru lub w trakcie pierwszych dni nowego semestru należy zgłosić się odpowiednio do Studium Języków Obcych PK (w przypadku zajęć z języka obcego) lub Centrum Sportu i Rekreacji PK (w przypadku zajęć z wychowania fizycznego).
Mam problem, który nie jest określony regulaminem i przepisami wydziałowymi. Co powinienem w takiej sytuacji zrobić?
W przypadku, gdy Pracownicy Dziekanatu nie są w stanie pomóc, można zgłosić się ze swoim problemem do Prodziekana ds. kształcenia - informacje na temat kontaktu znajdziesz na stronie: https://it.pk.edu.pl/?i=vc-f-dir.php&vc=f-0